Fullt upp

Ja det är vad jag har idag. Fullt upp. Imorse när jag vaknade så åt jag frukost, och sen cyklade jag till pappa. Jag lånade mammas cykel för den har ju korg. Men när jag var vi shell så kom jag på att jag hade glömt att sätta på korgen. Så det blev inte nån korg ändå. Hos pappa hämtade jag lite kläder. När jag kom hem så fick jag gå till tvättstugan och sätta igång nån tvätt. Sen gick jag in och tog en dusch. Efter det så fick jag gå till tvättstugan igen och hänga tvätt och sätta igång en till tvätt. Och nu sitter jag här, jag ska snart ta en frukt. Det får bli min lunch idag eftersom vi ska ära middag på kina idag. Jag, Marielle och Sara blir det. Och efter vi har ätit middag så ska vi gå på bio. The love guru, tror jag att den hette. Hoppas den är bra. Det är tydligen nån bra skådis i den enligt Marielle. Tror jag hon sa.

Tjugo över tre går bussen, så jag ska ta och göra mig iordning lite. Inte för att jag har så bråttom men. Det är ju nån timme dit men ändå. Då är jag ju klar så då kan jag ju göra vad jag vill en stund.
Ha det bra så länge, så skriver jag kanske nåt ikväll. Om jag hinner vill säga. Det kanske blir sent, jag vet inte när vi tar bussen hem. Så vi får se. En bild ska ni få, det får bli en gammal på mig och hästen Julia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0