God morgon!

Inte för att det är morgon men. Det är ju snarare mitt på dagen. Men jag har nyss ätit frukost, så det känns som morgon för mig. Imorgon kommer jag att vara jättetrött på skolan. För jag har sovit jättelänge varje morgon. Och jag har gått och lagt mig sent varje kväll. Men jag ska försöka att lägga mig i tid ikväll. För jag vill ju inte ha världens påsar under ögonen första skoldagen. Men jag antar att jag inte kommer vara själv om det.

Vill ni veta en asrolig sak? Det får ni även om ni inte vill. Jag har börjat att dricka te! Jag har aldrig gillat det. Men nu har jag testat te med hallonsmak. Och det var faktiskt gott! Men jag skulle helldre dricka varm oboy. Men jag försöker att lära mig gilla te. Mer i alla fall.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0