Hemma

Ja nu är jag hemma från pappa igen. Eftersom jag inte har haft nåt internet så har jag inte kunnat blogga nåt. Men det visste ni ju redan, så jag ska inte prata mer om det.

Igår så var ju jag på stan medans syrran var på fotboll. Det var jag och Marielle som var på stan. Jag hittade inte några ridskor. Eller jag hittade men dom fanns inte i min storlek. Så på onsdag förmiddag så far jag med Anneli och kollar på ridskor. Sen på onsdag eftermiddag så tänkte jag ta och rida. Men det var inte det jag skulle prata om. Såå.. Idag har vi haft en stor utrensning av huset. Så nu har jag bara en säng på mitt rum. Det har ju tagit sin lilla tid men till slut var jag klar. Sen for vi på kebab house. Eller vad det heter. Och där åt jag en liten kebabtallrik. Gott var det, och mätt blev jag också. Och nu är jag ju hemma hos mamma. Men nu ska jag göra nåt annat som behövs. Aja i alla fall...

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0