Inget skrivet på ett tag

Jag har ju inte skrivit nåt på ett tag. Men den där sminkkursen som jag pratade om. Den var i alla fall kul. Hon gick igenom hudvård och smink. Sen sminkade hon mig. Och efter det så sminkade hon Marielle lite. Kul var det i alla fall. Igår så var jag på skolan, sen kom jag hem. Och direkt när jag hade kommit hem så åt jag middag. Och sen klockan fyra så tog jag bussen till stan. Där hämtade farmor upp mig och skjutsade mig till ridningen. Där var det kul. Jag hade Charlie igen. Så jag stog och borstade han i en timnme. För jag var lite tidig. Efter det så var det ju dags att rida lite också. Vi red ute i skogen. Det var kul. Vi tränade lite skänkelvikningar. Men Charlie var så ivrig så han började att galopperade. Sen tog det ett tag att få stopp på han. När jag hade ridit klart så kom pappa och hämtade mig. Sen for jag hem och duschade och åt. Sen kollade jag på teve och hade det mysigt. Drack te och bara kollade på teve. Mysigt.

Idag har jag bara hunnit vara på skolan. Vi hade jumpa idag. Det var kul. Men vi har en ny jumpalärare. Jag gillade inte hon så mycket. Det verkade som om hon typ inte gillade nån. Och henne ska vi få betyg av. USH! Jag vill ha Olle! Inte nån j*vla Josefin. Aja, allt kan ju inte vara perfekt. Nåt måste man ju ogilla. Men nåt jag har börjat att gilla mer och mer, det är klassen. Innan skolan började så trodde jag inte att jag skulle gilla klassen. Men nu gör jag det. För dom är inte så störiga som dom verkar. Vissa i alla fall. Jag nämner inga namn men. Nu ska jag ta och fixa en blogg åt mamma. För hon ville ha en. Så då ska jag läsa den. :)



Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0