Kalas

Idag har vi firat Kjell och Carina. För dom har gift sig. Och för er som inte vet vilka dom är så kan ni få veta det nu. Kjell är min morbror och Carina är hans fru. :) Vi åkte dit utan att dom visste nåt. Och sen fixade vi bröllop åt dom. Så Carina fick en fin krona och en slöja. Medans Kjell fick en skurmopp (stavning?) på huvudet. Men kronan var för stor så den fick Kjell ha istället. Och sen hade vi min andra morbror Leif som prEst. Eftersom det inte var nån riktig prÄst så fick han inte stavas så. :) Dom hade varit ute och jobbat innan vi kom dit. Det är därför dom är så smutsiga om kläderna. Men det gjorde inte så mycket. Efter bröllopet så fikade vi smörgåstårta. Det var gott! Presentöppning blev det då också. Och efter det så lekte vi kurragymma med dunk. Jag är ju väldigt duktig på det! (NOT) Men Liam var ju med. Så då gick det bra att vara lite dålig. För då är man ju inte ensam om att bli dunkad hela tiden. Ja nu är jag trött efter en lång bilresa. Jag blir alltid illamående när jag åker bil. Och det är så jobbigt! Jag tror jag ska testa sånna här åksjuketabletter. Jag har aldrig testat sånna förut. Men jag har hört så många som säger att dom inte funkar. Men jag tror jag ska testa sånna nån gång.



Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0