Kina och bio

Tack för en trevlig kväll brudar! Det har varit jättekul. Skrattat har vi gjort, i mängder. Först god mat på kinaresturang. Efter det hämtade vi biljetterna till bion och köpte popcorn och dricka. Och gick sen in och satt oss i salong ett. Sen började filmen. Den var ju lite komisk i alla fall. Saras kusin var där och kollade också, och hon skrattade så man trodde att hon skulle dö. Sen när bion var slut så hade vi en halvtimme kvar till bussen gick. Så vi gick omkring och kollade lite. Marielle köpte en tidning. Sen tog vi bussen hem och nu är jag hemma. Eller jag har ju varit hemma ganska länge nu, men jag har kollat på teve lite. Inget bra därför satt jag mig här och skrev. Men nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte har haft tid med idag. Så nu har jag det jag gör en stund. Tills jag ska gå och lägga mig i alla fall. Jag är ganska trött redan nu så det blir nog ganska tidigt ikväll. Aja godnatt, ifall jag inte skriver något mer ikväll.

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0