Marielle&Godis

Ja, det är vad jag har gjort idag. En slappdag. Först så satt jag lite vid datorn då jag fick ett sms av Marielle. Så då kom hon, vi spelade kort och satt vid datorn. Sen cyklade vi till henne och satt vid datorn. Efter en stund vid datorn så cyklade vi till mig och hämtade pengar. Och då blev det massa uppför till ICA, men det gick bra för jag hade mammas cykel. Då handlade vi lördagsgodis, och sen åkte vi till Marielle igen. Där satt vi oss och spelade kort men det slutade med att vi tog massor med kort med mobilen. Vi hade ju roligt! Sen for jag hem, och nu har jag ätit korv och potatis till middag.

Linnea har varit på fotbollsmatch idag i Oviken. Hoppas det har gått bra! Hon lär ju snart komma hem. Men nu ska jag och mamma gå med buren till Staffan, jag tänkte följa med för jag har ändå inget att göra. Förutom att sitta vid datorn som jag gör alldeles för ofta. Mamma sitter och gör Sudoku, och hon blir störd av mig som knapprar på tangentbordet. Men jag skriver så fort jag kommer på nåt att skriva. Men nu ska vi ta och gå, så ha det bra, herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0