Önsjön idag

Japp, kanske inte världens finaste väder men. Kul har det varit. Jag måste bara berätta en sak! Vi hade med oss våra luftmadrasser... När jag var ca 50 meter ut flytande på min madrass så gick det hål på den. Det sa bara PANG och sen började den att sjunka med mig på. Det var jätteläskigt! Och jag hade ju inte doppat mig då så jag fick ju en chock eller nåt när jag kom ner i det kalla vattnet!

Igår kväll hade jag ganska kul! Jag körde sanning eller konka på msn med Marcus BL. Och jag hade ju web men inte han. Så när jag fick konka så skulle jag äta en sked med kakao, och det smakade förj*vligt! Sen slutade det spelet att funka men då körde vi ändå, men vi fick fråga frågorna själv. Så sa han att jag skulle ta av mig tröjan! Men jag hade webben ganska högt upp så man såg ingen skillnad typ. Och Marielle fick sitta och kolla på hela tiden, så hon må ju ha haft väldigt kul i alla fall! Aja det var kul, men nu ska jag läsa lite bloggar och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0