Skola

Första skoldagen avklarad. Den var bättre än förväntad. Tror jag. Jag fick sitta bredvid en tjej som heter Ebba. Hon var väl snäll. Alla fick sitta bredvid nån dom kände utom vi. Men vi fick sitta med varandra för att båda vi rider. Hon rider tydligen i Ås, fick jag veta. Sen skulle vi göra nån poängsak. Då fick jag vara med Ebba, Danne, Karl och Marcus B-M. Det gick bra. Jag gissar på att vi vann. För det var typ bara vi som svarade på alla. Sen fick ju vi bäst grupp också. Efter det så fick vi lunch, köttbullar och potatis. Det gick ju att äta. Sen skulle vi planera nån grej för sexorna. Jag blev med Ebba, Sara, Julia och Hanna. Vi gjorde en tipsrunda om att hitta vilse. Det gick rätt så bra. Efter det fick vi sluta. Så det var en bra skoldag om jag får säga det själv. Även fast jag inte fick vara med Marielle och Sara på hela dagen förutom lunchen. Dom sitter bredvid varandra nu också. Och dom fick vara i samma grupp hela tiden. Fast dom fick inte så bra grupper. Så mina var nog bättre. Haha. Men jag gillar den där Ebba. Hon var rolig. Också rider hon ju. Så då blir det lite lättare att prata med henne. För då har vi ju nåt samtalsämne. :)

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0