Storsjöbadet

Jag och Marielle har                                                                     Och imorse så åkte mamma in med Kajsa
varit på Storsjöbadet idag,                                                          till djursjukhuset. För hon skulle steriliseras.
det var jättekul!                                                                              Så nu har hon en tratt på sig, så kattungarna
Vi skrattade mycket,                                                                      känner inte igen hon, dom fräser och håller på.
och åt onyttigt.                                                                                Stackars kajsa!
En rolig dag i alla fall.                                    

                                              Men nu ska jag läsa bloggar
                                              Så ni får ha det bra!
                                              Så skriver jag kanske nåt sen.

Kommentarer
Postat av: Millie

sv: tackar =) ah men skriv ett mail hur du vill ha osv så skriver jag upp dig på min lista :D

2008-08-08 @ 20:24:24
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0