Sune och Uno

Ja nu är dom borta också.

Dom kom nyss och hämtade katterna. Så nu har vi bara Kalle och Kajsa kvar. Kalle går omkring och letar efter dom andra. Han gnäller och vill ut. Och han gnäller och vill ha mat. Fast han inte är hungrig. Och går omkring och är allmänt ledsen. Men Uno och Sune kommer få det jättebra! Det vet jag. Dom har ju varandra så det blev ju bra. Dom kommer att bo på en stor gård med flera hästar och en hund. Dom blir nog brydd när dom ser hästarna eller när dom får träffa hunden. Det var en liten jack russel. Men det ska nog gå bra. Dom lär väl sig att tycka om dom. Det blir nog bra det här ska vi se.

Idag har jag hunnit med att koka saft. Det var lite drygt, man skulle mest bara vänta. Men kul var det. Och gott blev det. Jag gjorde en blandning av rödvinbär och svartvinbär. Gott gott. Men nu ska jag ta och äta. Lasagne tror jag det blir. Mums.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0