Tack Marielle

för en underbar dag!

Innan maten så var jag med Marielle. Vi kollade på film, fantastic 4 fick det bli. Det är ju en bra film tycker jag. Jag tycker synd om han som blir jätten. Men det är ju bara en film. Sen spelade vi kort. Ganska bra gick det i alla fall. Sen gick jag hem och åt. Pannkaka fick det bli. Gott, gott. Sen gick jag på en promenad med Marielle. Vi gick runt i cirklar känndes det som. Haha. Nej, men vi var ner till sjön en sväng. Sen gick vi till ICA och köpte oss en glass. Magnum mandel till både mig och Marielle. Sen gick vi till några rör som vi kröp igenom. Det var komiskt. Sen försökte vi lyfta en grävskopa. Men sen såg vi att det stog att den vägde typ 650kg, så då gav vi upp. Efter det gick vi bara runt och flummade. Vi hittade en postcykel som vi provsatt. Och sen gick vi hem till henne och spelade kort. Jag fick sämst kort på vändtia. Men det fick gå.


Här är jag i det 6 meter långa röret, haha

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0