Mammsen

Nu är jag hos mamma. Så nu ska jag sitta vid datan en stund. Får passa på nu när jag är hos mamma. För hos pappa så är den nerpackad i en flyttkartong. 

Igår så var vi ju till Sundsvall. Jag köpte en tröja, puder, ansiktskräm och lösögonfransar. Ögonfransarna ska jag ha på nyår. Jag blev nöjd i alla fall. Men jag ville köpa en kofta och ett par jeans. Men det hittade jag inte. Aja jag har ju pengar kvar. Så jag kan ju åka på stan nån dag. Och jag måste köpa en present till Marielle också. För hon fyller år om en vecka. Så nu får du ta och önska dej nåt Marielle. Japp, vi får se vad det blir. Nu ska jag äta lite ischoklad och kolla på teve. Så vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0