Spara bilder på msn

Det går ju inte!! När man "delar bilder" med varandra så kan man ju "hålla" över den stora bilden. Då kommer det upp pilar där man kan gå till nästa bild eller föregående bild. Det finns också en knapp där det är en såndär sparaikon.  Men den går det inte att klicka på. Det funkar inte. Man kan också högerklicka på den lilla bilden och då kommer det upp "spara bild" Men den går inte heller att klicka på. Åååh! Varför går det inte? Hjäälp mig! Är det nån som vet hur man gör så skriv gärna. För jag vill inte ha dom så småa så att jag kan Print Screena. Då är dom för små. Aja, skit samma. Jag får väl ta med mig USB-minnet till Marielle på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0