Storsjöbadet

Idag har jag tillbringat dagen på storsjöbadet. Kul har det varit. Jag var där med Linnea, Jonathan, Karolina, Håkan, Stefan, och mamma. Mamma var på relaxavdelningen hela dagen. Jag längtar tills jag är arton år i alla fall. Då får jag vara där också. Men jag har haft det kul ändå. Jag, Jonathan och Håkan åkte en massa rutchkanor. Kul var det. Sen badade vi en hel del bubbelpool också. Vi åkte rutchkana med Karolina, Linnea och Stefan också. Det var kul när man var så många. En kul sak var att när vi skulle åka allihopa så var det några bakom oss som frågade om dom kunde åka med oss. Och då sa Linnea, Näe! Då kommer vi ju göra illa oss! Jag vill inte att ni ska åka på oss! Lova att ni inte gör det! Haha! Jag höll ju på att börja gapskratta.

Oj jag kom just på att det var igår som jag var på badet. :)

Sen efter vi hade varit på badet så for vi till Jonathan och Karolina och åt middag. Kött och potatisgratäng fick vi. Mums, säger jag bara. När vi hade ätit så kom Håkan och Stefan. Då kollade vi på film. Sen var vi kvar en stund till. Och nu har vi kommit hem.

Jag ska nog gå och lägga mig nu. För imorn kommer det ju inte bli en så tidig kväll. Och imorn bitti så har ju jag sagt till Marielle att vi ska komma vid elva-tolv tiden. Så jag kan ju inte sova hur länge som hellst! :)

Aja, nu måste jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och gå över till min skönhetssömn. Haha! Närå men jag ska gå och lägga mig nu. Så jag skriver väl när jag kommer hem från pappa. Jag vet ju inte riktigt hur länge jag blir där. Nyår ska vi ju fira med han. Men sen vet jag inge mer.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0