God morgon!

Nu sitter jag här igen, jag hade lite tid över. Jag har nyss ätit frukost, macka och oboy fick det bli. Jag ska snart till skolan. Jag och Sara brukar mötas 5 i 8 vid shell, sen hämtar vi upp Marielle ca kl 8. Idag ska vi ha engelskaprov, jag hoppas det går bra, jag har inte pluggat nåt. Efter skolan ska jag rida. Jag tror jag tar en lite kortare bit. Sen äter jag nog hos mamma, och efter maten så ska vi baka. Jag har ingen aning om vad jag ska baka, men mamma har säkert nåt tips. Sen får pappa hämta mig, och då kommer jag att hamna här... igen. Då skriver jag lite om hur allting har gått.


 


Btw, det blåser jävligt mycket ute nu!

image4

Bilden- Det är jag, tagen med min webbcam, igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0