Today

Idag har varit en kul dag. Vi hade ingen SO utan kollade bara på film hela lektionen. Sen åkte jag Marielle och Sara in till stan och kollade på när marre dansade. Marcus är ju j*vligt vig kan jag ju säga! men det var roligt att kolla iallafall. Sen gick vi på kina och åt. Vi skulle prova nåt nytt så vi tog buffé. Vi satt där i typ en och en halv timme. Det kom en kinatant och frågade om vi ville ha vatten, Sara ville men alla fick. Marielle gillar inte vatten så hon hällde över sitt vatten till saras glas. När vi kom hem så bytte jag om till mjukiskläder direkt. Så åkte jag och sara till klanghallen och åkte skridskor på baksidan där. Det var kul men jag trodde att jag skulle spy när jag snurrade. Linnea hade fest här så hon var bara glad att jag inte var hemma. Och nu sitter jag här i min sackosäck och äter lite mosade jordgubbar som blev över från tårtan. MUMS. Nu ska jag vara lite trevlig med Marielle, och chatta lite med hon.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0