Glömde skriva igår

Så jag får skriva idag istället. Igår blev det inte riktigt som planerat. Det blev ju inte så fint väder, så vi åkte inte till forsaleden. Men istället så åkte vi in till stan och körde gokart. Jag må ju ha låga förväntningar om mig själv. Jag trodde att jag skulle köra jättesakta hela tiden. Men icke, jag körde tydligen jättesnabbt. Efter det så åkte vi hem och grillade, gott! När vi hade ätit klart så spelade jag, Marielle, Marcus och Linnea monopol, du vet det där med bankomatkort. Jag fick vara bank, det var stressigt kan jag säga. På slutet så låg jag back med ca 7milj, medans Marielle hade typ 120milj.

Aja nu ska jag göra nåt annat på datorn så kanske jag skriver lite senare.
ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0