Hemma

Klockan tjugo i elva igår kväll satt vi oss på tåget. Jag blir alltid illamående på tåg, bil eller flyg. Och denna gången var inget undantag. Runt klockan fem var vi framme i Bräcke. Där fick vi sitta i en timme och vänta på mittlinjen. Det var ganska jobbigt, men sen när vi hade satt oss på tåget så tog det 40 min innan vi var hemma. Då myste jag med kattungarna som nu är ganska stora. Eller inte ganska utan jättestora! Jag har ju inte sett dom på en vecka.

Nu har jag nyss kommit till pappa. Direkt när jag kom hit så startade jag datorn och sen dammsög jag. Efter jag hade dammsugit så satt jag mig vid datorn. Och här sitter jag  och bloggar. Jag har några bilder från cruisingen i Bräcke som jag kan lägga in.



Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0