Mardröm

Halv nio vaknade jag av att jag drömde en mardröm. Sen kunde jag ju såklart inte somna om. Så jag gick och kollade lite på teve. Det var det här Rachel Ray Show, eller vad det heter. det var väl hyfsat bra, sen blev det topmodel. Det var superkul. Jag tror hon hette Rebecka hon som vann, men jag är inte riktigt säker.

Idag ska vi packa. För imorn så far vi. Vi kliver upp vid halv sju. Och vi åker vid halv åtta- åtta. Vi kommer inte ha nån dator på hotellet som vi kommer att bo på. Så jag kommer inte skriva så mycket mer i min blogg på nån vecka.

Gud vad det blåser ute! Men det är ändå ganska varmt, tror jag. Inte för att jag har varit ute då men. Igår var det varmt även när det blåste i alla fall. Jag hoppas verkligen inte att det blåser lika mycket på Skara och Liseberg som här. 

Men nu ska jag läsa några bloggar, vi kanske hörs ikväll. Om inte så ha det bra den här veckan!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0