Packat och klart

Ja alltså inte programmet packat och klart. Utan jag har nu packat, så nu är allt klart. Idag var Marielles mormor och morfar och min farmor på besök. Vi åt god mat, och hade det trevligt. Pappa och Anneli har köpt en systemkamera som vi ska ha med på semestern. Så vi får hoppas på många kort. Egentligen köpte dom kameran för att dokumentera husbygget. Jo vi ska ju bygga ut vårat hus så Marielle, Marcus och Anneli ska kunna bo hos oss. För annars får vi inte plats. Jag kommer att ha kvar mitt gamla rum, fasst nytt golv och nya tapeter ska jag ha. Marielle kommer att få Linneas gamla. Medans Linnea får ett helt nytt rum, vilket också pappa och Anneli får. Marcus därimot kommer få ett rum där nere, där vi också ska ha ett musikrum. Jo det var lite om hur vi ska ha det. Mer tänker jag inte avslöja, utan ni som känner mig får komma och titta när det är klart.

Idag ska jag lägga mig tidigt, eller tidigare rättare sagt. Eftersom vi ska upp så tidigt. Jag kommer nog inte ha tid att skriva i bloggen på semestern så det här lär bli det sista inlägget på en vecka. Just därför så tänkte jag försöka att få till ett ganska långt inlägg. Utan att veta vad jag ska skriva så kommer det troligen inte bli så intressant.

Jo jag tänkte undra om nån skulle kunna hjälpa mig med min bloggdesign? Jag har ju inget bra program förutom Paint, och är ju inte så bra på att koda. Så finns det nån läsare som kan göra hyfsat fina designer? (Inte i Paint) I så fall så kan du ju lämna en kommentar med din email. Så lägger jag till dig på msn. Jag tycker det är lättare att prata där.

Aja nu ska jag kolla igenom några bloggar. Och gå in på bilddagboken en stund. Kanske det blir en bild som avslut.

 

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0