Snart bär det hemmåt

Imorgon kväll klockan halv elva ungefär så far vi hem. Lite skönt ska det bli i alla fall. Jag kommer nog sakna att vi åker till stranden varje morgon. Och att man kunde göra vad man ville mest hela tiden. Men jag har saknat kattungarna lite när vi har varit här. Dom lär ju ha blivit jättestora under den här veckan. Innan vi åkte så kom dom knappt upp på en stol. Och nu har mamma pratat med Lajla som är kattvakt. Tydligen kommer dom upp på både köksbordet och diskbänken. Åååh vad jag saknar dom. Men när jag kommer hem så ska jag inte änns packa upp utan jag ska till pappa direkt. Och när jag är där så måste jag tvätta alla kläder jag har. För på måndag så far vi till Göteborg och sen far vi runt lite till bland annat smögen. Jag länktar ju lite till nästa semester också kan jag ju säga. Då är ju Marielle med så då kommer det att bli ännu roligare. För det är alltid kul att vara med en kompis, speciellt om man är på L i s e b e r g

Jag och Linnea har fixat "datatider". Vi sitter en halvtimme var, och sen byter vi. Och nu har hon sagt att jag ska sitta innan maten och hon efter maten. Så hon kommer ju att få betydligt längre tid att sitta vid datorn. Så nu får jag skynda mig att skriva ett inlägg. Äähh, nu har jag inget att skriva, men ni ska få se några bilder som jag hittade på den här datorn.


Här är Liam, mitt söta kusinbarn.


Här är Leif, min morbror och Anders, min kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0