Städat, Semester och RMK

God kväll!

Linnea har just nu städat ur ett skåp som jag tror vi hade hela världen i. Då hittade hon en kamera som jag fick för längesen. Det fanns en filmrulle i den, så nu har jag tagit några kort. Jag kanske ska framkalla den för det vore kul att veta vad jag har tagit på förut.

Nog pratat om det.
Snart fyller pappa år. Jag har redan köpt present till han. På onsdag åker vi. Först ska vi på skara, sen på liseberg och sen om vi "hinner" så ska vi kanske ta en sväng till smögen.

Jag sitter och lyssnar som besatt på RMK. Så bra dom är! Men jag hade inte tänkt att lyssna på dom för mycket för jag vill inte bli less. För när vi ska på semester så kommer jag att lyssna ganska mycket på musik. Och jag har ju många låtar med dom på mobilen. Men jag ska nog ta och lägga mig snart, jag har ju nästan inte sovit något på hela natten som var. Jag är faktiskt ganska trött nu. Och lite hungrig, jag ska nog ta nåt kvällsfika och sen gå och lägga mig.

Jag avslutar med en bild på mig från förra lördagen.


Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0