En vanlig dag

Tjolahopp!

Jag vet inte vartifrån det ordet kom, men men. Jag har nyss ätit mig mätt på spagetti och ost-och-skinksås. M u m s ! Innan maten så var jag med Marielle. Vi spelade guitar hero. Jag kan ju bara säga att jag äger på det. N O T. Men jag klarar medium på det nu. Så jag är superstolt. Marielle klarar ju hard så jag ska väl inte skryta men.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det blir nog att jag sitter framför teven eller datorn. Men just nu finns det inte någon rolig att chatta med, så det blir nog teven om ingen loggar in snart. Det kommer nog bli en hel del med att mysa med kattungarna också. Dom blir så glad när man kommer till dom. Och ibland så sitter dom bara bredvid mig medans jag håller på att busa med någon annan. S å  s ö t t !

Nu när det är sommarlov så ska det ju inte vara sånt här blåsväder. Det kommer nog aldrig bli fint väder igen. Tur att jag hann doppa mig i sjön innan det blev sånt här väder. Det är ju varmt, men det är ju bara det att det blåser. Jag kommer inte bli nå brun, för jag vill ju inte sola i det här vädret. Tror många håller med om det. E l l e r ?

Jo jag färgade ju håret för nån vecka sen, och jag glömde skriva det. S k ä m s ! Men nu har ni fått veta det i alla fall. Det blev mörkbrunt med blonda slingor. Nöjd blev jag. En rolig sak var att när jag var hos mormor och morfar, så kände inte momma igen mig. Alltså helt seriöst hon kände inte igen mig! Hon frågade om det var nån tjej till Johannes (min kusin). Pinsamt värre.

Det här blev ju ett riktigt l å n g t inlägg. Det trodde jag inte om mig själv. Aja, jag tror jag ska logga in på bilddagboken en stund nu. Bara så ni vet så heter jag Jullerulls där. Och om ni vill se fler kattungebilder så kan ni kolla på Demindre.

Kram Julls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0