Snowracer

Idag har vi varit och åkt snowracer i Persåsen hela dagen. Först skulle man ta en lift vilket inte var lätt, jag tappade den typ varje gång. Sen skulle man ju hålla sig fast hela vägen upp. Väl uppe så skulle man ju ta sig ner på nåt sätt. Det gick jättefort när man åkte ända uppifrån. Då var jag typ tvungen att bromsa hela tiden. Men när jag skulle åka den lilla backen så behövde jag inte bromsa på hela backen. På slutet så höll vi på och prejade varandra. Då tappade marcus ena skidan på snowracern. Så han lämnade den där uppe och åkte med marielle ner.

  Här är en bild på marielle i liften.                        Och här en på mig i lifen.
image5image10

Och här är några bilder på Marielle, Marcus, Linnea & Mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0