Studsmatta, Dans

Idag efter skolan åkte jag och Marielle till henne. Då hoppade vi studsmatta. Det var kul, jag klarade nästan masken. :) På slutet kom Marcus och hoppade lite också. Nu är det snart mat. Jag tror det blir spagetti och köttfärssås. Det luktar så iallafall. Efter maten ska jag nog sätta mig ute en liten stund för det är så fint väder. Sen tror jag att jag följer med Marielle på dansen. Jo just det, på söndag ska jag kolla på dansuppvisning, det ska bli jättekul. Då ska jag ta massvis med kort. efter det kanske jag laddar upp nån här. Oj nu är det mat, kommer snart

Aja jag skriver mer efter dansen, för jag måste åka nu. Herrå!!!


En gammal bild på när Marielle dansar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0