Bebis

Hej!
Nu har vi nyss kommit hem. Vi har varit och hälsat på Mia. En kompis till mamma. Hon hade fått en bebis. Frida som hon hette blev 6 månader i tisdags. Så hon hade blivit ganska stor. Vi hade köpt med oss en jättesöt klänning. Det var svårt att välja mellan alla fina kläder. Jag älskar verkligen bebisar. Dom är så söta. Och Frida var typ glad hela tiden. Men sen blev hon trött så då blev hon lite lessen. Men det gick snabbt och helt plötsligt så sov hon. Hon vaknade igen när vi skulle hem. Så vi fick ju säga hejdå också. Ååh! Hon var så söt. Jag längtar tills jag blir så gammal så jag kan få barn. Haha! Men det är ju ett tag till det. Jag måste ju gå klart skolan och så.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi får väl se vad du tkr om det när du fått barn.

2008-11-02 @ 17:16:42
URL: http://themarielleblog.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: jag hade inte klätt ut mej till nåt särskilt, var bara 2 av 9 av oss som gjorde det ^^

2008-11-03 @ 16:44:31
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0