Fullmåne

Inatt var det ju fullmåne. Det är kanske därför som jag har gått i sömn. Jag hade gått till tvättkorgen och tagit på mig ett par smutsiga byxor. Sen hade jag gått upp på övervåningen och stängt toadörren. Och sen lagt mig i soffan, och då sov jag där till halv sex. Då gick jag ner och la mig i min egen säng. Konstigt. För jag minns när jag gjorde allt också.

Nu har jag nyss ätit middag. Jag ska kolla på lite filmer sen jag var liten. Det är ju så kul! :) Tur att mamma och pappa köpte en videokamera.

Ikväll är det ju teater igen. Haha! Sist så kollade vi ju bara på en film. Så nu kanske vi går igenom "läxan". Just det. Jag måste ju ha med mej penna och papper. Eller så "glömmer" jag det. Jag har ju ingenstans att ha det. Men jag får väl ta nåt litet.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0