Helg



Äntligen helg. Den här veckan har både gått snabbt och drygt. Mest drygt tycker jag. Men vi har inte haft så mycket prov. Men vi har fått tillbaka ganska många. Jag har inte varit så speciellt nöjd med nåt. Mest bara G. Idag hade vi ju i alla fall HK på skolan. Vi bakade bullar. Men dom blev inte nå bra, för vi glömde att jäsa dom när dom var på plåten. Så dom blev små och hårda. Hmm, lyckat.

Jag har jätte träningsverk i ryggen. Det är jobbigt att sitta till och med. Jag ska nog lägga mig och vila lite. För jag vill ju inte lägga mig jättetidigt ikväll. Även fasst jag ska kliva upp kl halv sex imorn bitti. Aja, jag skriver kanske efter maten. För vi ska snart äta.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sv: Nej, hehe! Men den är jävligt dryg på att komma!

2008-11-28 @ 16:20:55
URL: http://themarielleblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0