Läxor, massor med läxor

Jag har vetkligen inte tid med att skriva blogg just nu. Snart är det ju dags för betyg, så nu får vi läxor hela tiden. Men man får ju göra ganska mycket på skolan av alla läxor. Men det är ändå mycket. Jag använder all tid som blir över till läxor. Så det blir som sagt inte mycket bloggande. Men nu börjar det lugna ner sig lite. Så nu kanske det blir mer bloggande.

Jag ska i alla fall sluta i teater. Jag känner att jag inte har tid med det. För om det bara hade varit att man åkte dit en gång i veckan och gjorde allt där så skulle det gå bra. Men nu måste jag ju göra massa saker hemma. Och då känner jag att det blir för mycket. Och läxorna är viktigare för mig, så då hinner jag inte med teatern hemma. Så därför ska jag nog sluta. Kanske börja i nåt annat som man inte behöver göra hemma. Jag tänkte på kreativt skapande eller nåt. Det verkar mindre jobbigt. Aja nu ska jag skriva ett annat inlägg om nåt kul. Haha!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0