Snö

Nu är det vinter tycker jag. Det är ju ganska mycket snö ute. Och mer kommer det nog. Förhoppningsvis. Lite bilder kommer i slutet av inlägget. Jag har nyss gjort en snölykta. Men den tar jag kort på när det är mörkt, för det blir mysigare då. Om man tänder ett ljus och det är riktigt mörkt ute. Ååh, vad mysigt. Det var ju ingen tö-snö ute. Så jag fick göra egen. Tog lite vatten och blandade med snö. Vips så har man gjort egen tö-snö. Enkelt va? :)

Nu ska jag nog ta och plugga lite på svenkan. Vi har ju prov på det imorn. Sen blir det väl lite lunch. Ingen aning om vad. Nästa vecka är det temadagar. Jag tror det var tisdag, onsdag och torsdag. Men jag är inte säker. Aja, nu kommer bilderna.





Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0