Sundsvall!

På lördag far jag, Marielle och Sara till Sundsvall. Vi åker med en buss som går klockan tio i sju, på morgonen. Bussen går från tågstationen. Så jag måste gå typ halv sju. Och då måste jag ju kliva upp halv sex, eller ännu tidigare kanske för jag ska ju platta håret också. Så på fredag måste jag gå och lägga mig jätte tidigt. Men det ska bli kul i alla fall. Jag ska handla lite julklappar. Och lite till mig själv. Jag ska köpa en bra ny mascara. För den jag brukar köpa tar slut jättesnabbt och kostar typ 150 kr. Aja, jag ska köpa nån annan i alla fall. Undra vad alla önskar sig. För jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till alla. Men det blir nog bra tillslut.

Ikväll är det ju ridning, det ska bli kul. Så nu vet ni det.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0