Tema-dagar

Veckan innan lovet så har vi temadagar. Jag och Ebba ska baka i tre hela dagar. Det verkar kul. Hoppas vi får göra lite kakor och bullar. Det är gott. Men det ska bli kul. Jag antar i alla fall att vi ska det. Men jag är typ 90% säker på det. Annars ska vi typ ha syslöjd eller nåt. Så jag hoppas på att det blir bakning. Marielle och Sara skulle ha nån mattesak. Det verkade inte kul. Räkna matte i tre dagar... Aja det är doms val.

Det var ett tag sen som jag skrev här märkte jag. Men nu äntligen så skriver jag. Idag på skolan så hade vi matteprov. Det gick bra. Tror jag. Igår hade vi So, det gick också bra. Jag fick nog i alla fall Godkänt.

Ikväll är det ridning. Jag tror att det kan bli hoppning. Men jag vet inte riktigt. Pappa ska skjutsa mig. Så då får han se mig när jag rider. Han har inte sett det på ganska länge. Och om det blir hoppning så blir det ju ännu kulare för han att kolla. Jag ska nog också plugga lite engelska ikväll. Och duscha måste jag ju göra efter ridningen. Sen blir det nog mest tv för mig. Och kanske lite data. Vi får helt enkelt se.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Milla

sv: det var den också :D

2008-11-05 @ 23:24:37
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0