Avstämningsdag

Idag har vi haft en så kallad avstämningsdag. Då får man jobba med dom saker man behöver. Eller vill. Det var två pass innan lunch och två pass efter lunch. Första hade vi matte. Andra och tredje hade vi teknik. Men vi jobbade med NO:n. För det skulle typ lämnas in idag. Sista passet hade vi syslöjd. Ibland går det hur dåligt som hellst då. Men nu gick det ganska bra. Jag håller på och virkar vantar. Blå/svarta. Dom blir nog allt bra snygga. Nej, men man kan ju alltid hoppas.

Nu är jag då hemma. Jag är faktiskt ganska trött. Men det var ändå en ganska lugn dag.







Igår så fixade vi så att kattmöbeln är under trappen. Det tyckte jag var ett ganska bra ställe. Nu kan dom från kattmöbeln nå upp på Linneas garderob, och till trappen. Toppen! Kattmöbeln är hemmagjord. Magnus har gjort själva kattmöbeln. Men sen har jag och linnea klätt den medd tyg. Och jag och mamma hedde rep runt den. Så det är lättare att klättra och så. Jag tycker att den är fin i alla fall. Och bra att ha.








Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0