Bio ikväll

Med sara och Marielle. Asså hur många gånger har jag inte sagt att jag är bra på att rimma?! Även att det är samma rim varje gång typ. Men ändå...

Som sagt så ska jag ju på bio med två brudar. Vi ska se steph brothers eller nåt sånt hette den i alla fall. Vi åker in med bussen kl 17:00 så vi hinner gå lite på stan innan. Sen hämtar vi ut biljetterna och köper godis. Vi har bokat fyra biljetter så om nån vill följa med så har vi en extra. Plus så har jag en rabattcheck på två biobiljetter på 60 kr. Jag tror jag ska dela den med marre. Eftersom Sara får gratis popcorn. Så då får ju hon ändå rabatt.

Idag på skolan har vi haft två prov. Det gick hyfsat bra på båda. Tur det :)
Den här dagen har gått hur långsamt som hellst. Eller hela veckan har det.  Men nu ska jag kolla lite bloggar. Så hade!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0