Hairspray

Idag var jag ju på bio med Marielle. Vi såg "Hairspray". Den var bra. Även fast jag har sett den innan.

När jag kom hem så var Christer, Birgitta, Jonathan och Karolina redan här. För vi hade ju bjudit dom på middag. Så jag sprang ner och bäddade sängen och plockade upp lite saker på mitt rum. För jag vill ju inte att det ska se ut som en svinstia där om dom ska kolla in där. Sen åt vi, det blev wraps. Supergott! Efter det så blev det efterrätt. Glass, muffins, och annat gott. Sen satt vi i vardagsrummet och pratade lite. Sen tog vi en promenad. Och sen åkte dom hem. Så nu sitter jag vid datorn. Nu när jag har tid.

Det är ingen rolig inne på msn. Det har det inte varit på jättelänge. Det är typ aldrig det. Logga in! Eller ge mig eran msn!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0