Igår och nu

Igår så var jag med Marielle. Det var kul. Jag fick se hennes nya frisyr :) Och en sak till som jag inte tänker skriva här. Haha! Supersnyggt. Vi var i alla fall ute och gick lite. Sen gick vi hem till henne. Där spelade vi lite SkipBo. Kul va? :P Sen kollade vi lite på teve. Det var nåt äckligt om fettsugning eller nåt. Haha! Sen gick jag hem. Gjorde inte så mycket. Gick och la mig.

När jag vaknade så var mamma inte hemma. Hon hade fart och besiktat bilen. Den som hon hade köpt bilen av skulle ha fixat en. Men när mamma gick in och kollade på internet om hon hade en bokad tid, så hade hon ingen. Men imorse så hade nån avbokat en tid. Och då bokade hon den och for in på tjugo minuter.

Nu har jag nyss ätit frukost. En tunnbröstut. Mums! Nybakat. Nästan i alla fall. Sen klockan tre så ska jag och Marielle på bio. Hairspray. Hoppas det finns platser för vi har inte köpt innan. Utan vi tänker köpa när vi kommer dit. Men det finns det nog. Förhoppningsvis. Aja, nu ska jag läsa lite bloggar, och logga in på msn.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0