Myskväll

Hej alla!
Ikväll har vi haft det mysigt. Jag mamma och Linnea. Vi har ätit varma mackor och fruktsallad, medans vi kollade på teve. Supermysigt med massa ljus tända. Linnea har också färgat (tonat) håret. Det blev lite mörkare.

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva. Typ hjärnsläpp. Asså ingenting att skriva om. Det är ganska ovanligt för att heta Julia Nilsson. Aja. Jag skriver när jag kommer på nåt att skriva om.

Måste bara säga att jag tycker det är asskönt med lov! Man får sova hur länge som hellst. Man får vara uppe hur länge som hellst. Man får göra vad man vill på dagarna. Och nätterna. Gud vad skönt.

Nu måste jag läsa mitt horoskop. Det var hur längesen som hellst. Jag vet, varför tror jag på det. Men det gör jag faktiskt. Eller man kan ju hoppas i alla fall.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0