Pappsen

Nu har jag kommit hem från en helg med pappa. Jag kan ju som vanligt inte sitta vid datorn när jag är där. Så varannan helg får ni lida. För då skriver jag inget. I helgen har jag inte gjort så mycket. Vi har typ mest varit hemma. Eller i lördags så tog jag och marielle en sväng på stan. Sen så fikade vi på Thörnes. Jag måste ju säga att det var asdyrt för det var det verkligen. En mazarin kostade arton kronor! Herregud säger jag bara! Aja det var ju gott i alla fall. Huvudsaken det. Igår så var jag väldigt duktig tycker jag. Mitt batteri på mobilen tog slut, så mobilen stängdes av. Och sen när jag hade laddat den och skulle sätta på den, ja då hade jag ju såklart glömt min pinkod. Så jag testade några. Och då vart ju pinkoden spärrad. Så när jag kom hem till mamma så letade jag ju som en galning efter pappret som det stog på. Som tur var så hittde jag det. PUUH! Men jag har kommit på en sak. Att när pappa vill ha tillbaka sin mobil, så ska jag använda min gamla samsung. Dom äldre mobilerna går ju typ aldrig sönder! Så då ska jag ha den istället. Den funkar ju superbra i alla fall.  Men nu tror jag att jag ska ta en dusch. Sen blir det att kolla lite teve. Hål i väggen blir det för min del. Vi hörs! Eller?


Herrå

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: 5 år cirka. du då?^^

2008-10-12 @ 20:23:11
URL: http://www.blodgrape.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0