Skridskor

Nu har jag nyss varit och åkt skridskor med Sara. Det är kul! Det var första gången för i år, så det var lite vingligt. Men jag ramlade inte en gång. Så det var ju bra. Men nu är jag lite illamående för jag har hållt på och snurrat så mycket. Jag fick inte ens ont i fötterna idag. Bra va!? Vi ska ju snart ha skridskor på skolan. Så då är det bra att jag har "åkt in mig". För jag vill ju inte vara jättedålig när vi har det på skolan. Eftersom vi får ju betyg på det. Jag tycker att jag är ganska bra på skridskor. Jag kan ju övertramp, och övertramp baklänges. Jag kan snurra, bromsa och åka snabbt. Åka på ett ben, och massa annat. Det är ju bra. Då känner jag mig ju inte dålig i alla fall.

Men nu blir det lunch, och sen åker vi till mina kusiner. För deras pappa Christer fyller år.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0