Tunnbröd

Idag har vi varit till momma och moffa och bakat tunnbröd. Det har varit kul i alla fall. Mjölig och fin blev man. Jag åt nyss en stut. Den var jättegod. Mums!

Nu ska jag kolla runt lite på datorn för jag har inte kunnat haft datan på hela dagen. För innan vi åkte till momma och moffa så satt Linnea. Så nu får jag passa på när datorn är ledig.

Jag har igentligen inte så mycket att skriva. Men jag kände mig tvungen att skriva nu för att sen kan jag kanske inte göra det. Och nåt inlägg vill jag ju ha varje dag. Så då fick jag skriva lite nu. Men nu vet ni ju att jag lever i alla fall. Så nu kanske jag ska ta en dusch eller nåt. Japp. Vi hörs väl.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0