Uggleunge

Idag så var det en liten uggleunge på gården. Så då var det bara att ta in katterna. Annars skulle den inte leva länge. Kajsa älskar att jaga fåglar. Kalle älskar att jaga flugor istället. Men här får ni en bild i alla fall.

 
Väldigt gula ögon tycker jag. Ganska söt.



Idag har jag varit på stan med mamma och Linnea. Jag fick ett par skor av mamma!
Ett par vita. Supersnygga och jättesköna. Sen köpte jag hårmouse. Linnea köpte hårtoning. Hon fick också ett par skor av mamma. Efter det så åt vi lunch på kina. Mums! Vi gick också och bokade biljetter på "ett öga rött" och "guldkompassen". 

Snart ska jag gå och städa rummet. För det behövs verkligen. Jag har inte städat på jagvetintehurlänge. "Kul" ska det bli. Jag får sätta på nån bra musik och bara köra på.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Miscela

Gud vilken söt uggla!

2008-10-30 @ 13:30:19
URL: http://miscela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0