Sorry!

Jag vet att jag inte har skrivit på typ en vecka. Men det var faktiskt inte meningen. Jag har bara glömt bort det. Ikväll ska jag göra matteläxan. För den ska vara inne på fredag. Och imorn har jag ridning. Och på torsdag har jag ju teatern. Jag har ju inte berättat nåt om hur det gick. Men det gick bra. Så nu vet ni. Jag har inget att skriva om, så nu skriver jag om vad jag har gjort idag. Jag hade först bild. Sen hade vi 2½ timmes rast. Och då skulle vi äta lunch också. På lunchen så startade klassen matkrig. Sen hade vi HK, vi gjorde tacopaj. Det var ju ganska gott. Sen fick vi sluta senare därifrån för att vi var så högljudda. Och då kom vi nästan för sent till SO:n. Efter det hade vi matte. Det gick inte så bra. Men några tal gjorde jag i alla fall. Japp. Men nu ska jag ta nåt mellis att äta.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0