Det är inte bara jag som gillar solen

Kalle och Kajsa är nog glad över att slippa snön. Och dom lägger sig och solar lite då och då. Jag tog lite kort nu. Och gud vad fint väder det är. Jag har suttit och solat hur länge som hellst. Och läst har jag gjort, ute såklart. Jag har fått hur mycket fräknar som hellst också. Ni ska bara se mig. Aldeles prickit i hela ansiktet. Jag trodde inte att jag kunde bli så fräknig.

Kalle var mer kamerasugen än Kajsa, men nån bild på henne blev det också.


   


   
   
 

Herre gud vad tid det tog att ladda upp dom bilderna! Jag har till och med hunnit äta middag. Ja njut nu av dessa vackra bilder. För nu ska mamma ha datorn. Och jag ska nog sätta mig i solen lite innan den går ner. Och innan jag ska byta om till pilatesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0