Frisk

Jag är frisk!

Jippi!


Gud vad skönt att vara frisk. Det har inte varit kul att varit sjuk. Jag har haft magsjuka. Ush!

Idag följde jag med mamma och Linnea till stan. Vi skulle kolla på en present till Karolina. För Linnea ska till henne på kalas ikväll. Men hon fyller inte år idag. Men jag tror att hon blir nöjd. Det hoppas jag i alla fall.

Jag tänkte gå ut och sola. För det var så fint väder. Men på våran baksida så är det skugga. För alla träden. Och på framsidan vill ju inte jag sitta själv. Det är ju lite pinsamt. Haha! Så jag satt mig inne och pysslade lite. Med lite torkade blommor som jag har haft under skrivbordet ganska länge.

Imorn ska jag till pappa! Det ska bli kul. Vi hörs mer sen. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0