Måla

Jag och Marielle är ju bäst på att måla! Idag har vi målat min gröna byrå SVART. Det blev ju verkligen bättre än innan! För inte vill jag ha grönt på mitt rum inte. Nej, jag vill antingen ha lila eller svart. Och eftersom vi inte hade lila färg hemma, så fick det bli svart. Jag ska ta och köpa mig en lila duk till också. Då blir det ju perrans.

Vi har också tagit in fler flyttkartonger idag. Och det är verkligen inget att rekomendera om du inte har järnfingrar. För fy fan vad det gör ont i fingrarna. Speciellt när det är enmiljon tunga böcker i dom. Marielle tog in sina två sista kartonger. Och jag tog in min sista. Min var dock inte lika tung som Marielles eftersom jag hade mest kuddar i min. Och Marielle hade typ böcker, och såna saker.
Så nu behöver jag ta in min byrå som står på tork. Så jag har nånstans att he alla saker som jag tog in. Just nu ser det lite stökigt ut eftersom alla saker måste ligga framme. Vi ska ta in min byrå efter maten. För då är vi säker på att den har torkat riktigt.

Bara så ni vet så stinker det på Jålles rum!!!!! //Marielle

Jag kan ju ta och berätta varför, haha! För flyttkartongen stog ju ute i en liten stuga. Och där inne stinker det. För vi har verkligen allt där inne. Så det är därför det stinker på mitt rum. Marielles flyttkartonger stog i garaget, och där stinker det inte. Så tur som hon har. Det är ju lite kul, för jag känner inte att det stinker. För jag är så himla täppt i näsan. Men nu ska vi bära tillbaka några kartonger. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0