Nyss ätit frukost

Här vaknar man med ont i halsen, och kan inte andas med näsan. Och nu märker jag att jag har ont i örat också. Typiskt mig när det är lov eller? Jävla skit också. Jag kan knappt prata ju. Men när jag satt och åt frukost så gjorde Anneli mig gladare. Hon berättade att resten av mina H&M kläder hade kommit. Så hon ska hämta ut dom senare. Vad bra! Då känndes allt mycket bättre. Så nu är jag på lite bättre humör.

Igår kväll så cyklade jag och Marielle till ICA och köpte oss en stor ben&jerrys. Det var ju dubbelavsnitt av Desperate Houswives! Vi tänkte ju att den skulle räcka hela tiden, men vi åt upp den till första reklamen. Fatta, en kvart! Jaja. Det var gott sålänge det varade.

Nu ska jag läsa bloggar som jag glömde läsa igår. Ingen mer som vill ha en länk till sin blogg eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0