Väder för Göteborg



Vi far ju på Onsdagkväll. Men kolla på torsdag. Då är ju vi där. Vi ska gå på stan på torsdag. 23°C. Kan ni tänka er? Gud vad varmt! Jag vill dit nu! Men jag ska börja packa på tisdag. För jag tycker inte att man måste packa så himla långt innan. Men onsdag är ju lite sent att packa på. Eftersom vi far då på kvällen. Plus att jag kommer inte ha tid att packa på onsdag. För då har jag ridning direkt efter maten. Så det ska vara innan skolan i så fall. För direkt efter ridningen så måste jag hem och duscha, och sen fara till tåget. Men undra när tåget gick igentligen? Var det typ tio i nio? Aja, jag får fråga. Jag har i alla fall ridit klart kl sju, och är hemma vid halv åtta. Så jag lär ju hinna. För så dryg är jag ju inte. Jag märkte att det här blev ett väldigt inressant inlägg för er del. Nu vet ni när jag ska packa. Haha! Jaja, vi hörs senare. Men ni får ännu en bild på Kalle nu.

 Haha! Ganska rolig bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0