VARNING för oseriöst inlägg

Asså, jag vill bli som Dessie och Paow. Dom är så jäkla snygga. Jag ska nog ta och blondera håret, och köpa massa löshår. Jag tror också att jag ska köpa en liter smink. Fast det räcker ju bara i en vecka. Och sen så behöver jag lite mer pushup på mina behå:ar. För det jag har nu är ju inte lika snyggt som Dessies och Paows. Asså kolla in deras uringningar! Imorgon så ska jag nog ta mig en shoppingrunda. Jag behöver ju lite fler rosa kläder. Och lite olja till mitt ansikte.  Jag är verkligen avundsjuk på dom. Och vet ni?! Jag har tappat bort mitt ljusrosa läppstift! Nu kan ju inte jag visa mig inför folk. På lördag så ska jag festa hela natten. Och på söndag så ska jag sola tills jag är en neger. Men det behövs ju egentligen inte. För allt mitt smink kommer ändå att dölja det. Dom är verkligen mina idoler! Liksom kolla på dom! Är dom inte dösnygga? Vill inte ni också se ut som dom?

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0