God morgon

Nu har jag gjort mig iordning klart. Jag trodde ju att jag och mamma skulle åka kl kvart över 8. Men det blev ändrat. För hon skulle iväg och jobba senare. Inte den tiden vi hade räknat med. Så hon skjutsar mig ända bort till Torsta. Det kändes skönt såhär första dagen. Då kan jag ju kolla hur det ser ut där jag ska hoppa av bussen sen. Och då kan mamma hjälpa mig att hitta till A-salen. Yes ;)

Jag har i alla fall en helt vanlig outfit idag. Jeans, linne, kofta. Så ni vet det, haha.

Sen har jag ju packat massa saker. Och då menar jag verkligen massa saker! Så det blir ganska jobbigt att bära. Menmen, skit samma. Nu ska jag kolla på lite andra saker. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0